reklama

O malých radostiach začínajúceho blogera

Je to len pár dní, čo vznikol tento blog a začal som verejne písať. A aj napriek tomu, že som nebol veľmi tvorivý a plodný, priniesla mi táto skúsenosť veľa radosti :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Všetky tieto prvé články sú pre mňa nesmelými pokusmi, podobne ako batoľa, ktoré práve urobilo svoje prvé krôčky. Každý kúsok, ktorý takto prejdem "po vlastných" mi odhalí niečo nové, pekné a aj nezvyčajné...

Po mojom prvom autorskom prejave sa v diskusii k článku objavil jeden príspevok. Neuveriteľné niekto si prečítal výplody mojej mysle a ešte na to aj reagoval. So záujmom som hneď klikal na link a hltavo čítal slová, ktoré mi adresoval prvý čitateľ. Spätná väzba bola milá, potešujúca a vykúzlila úsmev na mojej tvári :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potešený a posmelený touto skúsenosťou som začal úpenlivo rozmýšľať nad témou ďalšieho článku. Zmorený každodennou rutinou som opísal traumu, ktorou trpím a ktorá poznačila môj život. Tento krát som už nedočkavo očakával reakcie ľudí, ktorí možno zdieľajú rovnaké pocity alebo ma naopak vysmejú, čím sa 23-ročný "chudáčisko" musí zaoberať. Ako som nesmelo dúfal, diskusia sa rozprúdila, pribudlo pár príspevkov a spolu s nimi porástla aj karma článku. Úžasná sladká odmena, o ktorej som v kútiku duše sníval a ktorá pomasírovala moje ego.

No to nebolo všetko, čo mi tento druhý blogerský pokus priniesol. Stalo sa niečo, čo by som ani vo sne neočakával, niečo ako čerešnička na torte. V mojej mailovej schránke sa objavil mail od neznámej dievčiny ;)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Milý, krátky, optimistický mailik, v ktorom odcenila moje pisateľské "umenie", ktorým ma povzbudila, nakopla a dodala síl k ďalšej tvorbe. Ona bola vlastne impulzom k napísaniu tohto článku, v ktorom sa chcem poďakovať všetkým, ktorí stratili čas pri čítaní aj týchto riadkov... ktorí prispeli k diskusii... a ktorí nebodaj klikli na karmu, buď z pochopenia, spolupatričnosti alebo z akéhokoľvek iného popudu.

Ďakujem Vám, spôsobili ste mi obrovskú radosť a urobili ste môj deň krajším. A ty Irča zvlášť ;) 

Pretože práve toto sú tie vzácne maličkosti, ktoré ma posúvajú bližšie k môjmu šťastiu.

Milan Jasenský

Milan Jasenský

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Optimista s črtami pesimistu, ktorý sa rád a často usmieva, pretože zajtrajšok už nemusí byť :) Zoznam autorových rubrík:  nezaradenéskoro recenziesúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu