reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Jasenský

Milan Jasenský

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Optimista s črtami pesimistu, ktorý sa rád a často usmieva, pretože zajtrajšok už nemusí byť :) Zoznam autorových rubrík:  nezaradenéskoro recenziesúkromné

reklama

nezaradené

Za dobrotu na žobrotu...

Milan Jasenský

Za dobrotu na žobrotu...

alebo o rodinných diktátoroch :)

  • 21. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 008x
  • 2
Aj mexické komédie sú fajn :)

Milan Jasenský

Aj mexické komédie sú fajn :)

Tento týždeň som mal možnosť vzhliadnuť film z mexickej tvorby, komédiu Kačacia sezóna...

  • 31. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 705x
  • 4
Ranné vstávanie ma zabíja

Milan Jasenský

Ranné vstávanie ma zabíja

Síce to nie je vedecky dokázateľné, ale ja cítim, že to tak je...

  • 8. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 154x
  • 14
Môj humanitný čin roka 2006

Milan Jasenský

Môj humanitný čin roka 2006

Udialo sa to v lete minulého roka, keď som sa odvážil k pre mňa doteraz najodvážnejšiemu a najhrdinskejšiemu skutku vo svojom živote.

  • 5. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 490x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu